Afsluiting seizoen The Specials

Gepubliceerd op 29 mei 2023 om 16:03

Zaterdag 27 mei 2023 hebben we met de G-groep van de vereniging en een aantal andere leden een Unified toernooi gehouden als afsluiting van het seizoen.

Een unified team bestaat uit twee volleyballers (unified partners) en twee G-volleyballers. We hadden 5 teams om een toernooi mee te spelen. Een mooi aantal dus!

Van 14.00 u – tot 16.00 u hebben we gevolleybald, elke team speelde een keer tegen de andere teams. Er werd goed gevolleybald en op het scherpst van de snede gespeeld want iedereen deed heel erg zijn best om te winnen. Dat leverde mooie rally’s op, grappige situaties, en veel gelach en een heleboel plezier. En daar deden we het ook voor. Alle spelers bedankt voor het enthousiasme en de inzet voor jullie teams.

Na de wedstrijden hebben we in de kantine een drankje gedaan, met bitterballen uiteraard,  en natuurlijk is  de eindstand bekend gemaakt.

De prijzen waren als volgt verdeeld:

• 5e plek : team 1: Sabrina, Ronnie, Annemarie en Tim.
  • 4e plek: team 4: Andy, Nikita, Daan en Marc.
  • 3e plek: team 3: Jaimy-Lee, Jurgen, Jur en Marlies.
  • 2e plek: team 5: Rebecca, Wesley, Erik en Ans
  • 1e plaats team 2: Otto, Sabine, Meliha en Corine.

Op de foto’s de teams. Team 1 heeft de wisselbeker, de Bep Meijer Bokaal, mee naar huis gekregen en mag daar een jaartje op passen.

Grote dank gaat naar de begeleiders van de Ggroep die elke maandagavond present zijn om de G volleyballers te ondersteunen: Jur, Marc en Erik! Bedankt voor jullie enthousiasme en inzet elke week.

Het was een geslaagd toernooi. Iedereen: de unified partners en de G volleyballers hebben genoten en leuk samen de wedstrijden gespeeld.  Nu vakantie en dan op naar het 18-de seizoen van de Ggroep.

Ans Snelders